Barton, kritikon Victoria Beckham

“Victoria Beckham një ikonë e stilit? Cfarë është kjo shaka apo si?”. Keshtu deklaroi aktorja, Mischa Barton. Në një intervistë për revistën angleze “Sun” aktorja ka thënë se nuk e konsideron aspak, gruan e David Beckham, si një shembull që duhet ndjekur aq më pak në fushën e modës. “ Nuk më duket një grua elegante, apo me një sharm të vecantë” tha ajo. Pastaj shtoi: “ Mendoj se njerëzit pëlqejnë më shumë një njëri nga aparenca e jashtme, se si vishet, se sa si është në të vërtetë”. Sulme të drejtpërdrejta dhe të hapura nga ana e aktores angleze. Mischa nuk fal dhe me të drejtë. Vajza në vitet 2005 dhe 2006 ka fituar titullin si gruaja më hot dhe sexy i jetset. Ndoshta mendon se ka më shumë sharm se Spice Girl për të qënë ajo ikona e modës.

Anastacia, nudo në videon e re

 Anastacia heq syzet dhe rrobat për një pamje më të thjeshtë, por në të njëjtën kohë më shumë sensuale, për t’u paraqitur e lirë dhe superseksi në videon e re të këngës “I Can Feel You”. Kënga është pjesë e albumit të fundit që do të dalë në treg në 24 tetor, “Heavy Rotation”. Në disa sekuenca këngëtarja shfaqet nudo e zhytur në pishinë, duke ftuar dhe ngacmuar teleshikuesit. Pastaj del nga pishina dhe mbulon gjoksin, duke treguar kështu një fizik për t’u pasur zili, edhe pse në prag të 40-vjetorit të saj. Në pritje për të dëgjuar këngët e reja të yllit, që ka shitur me shumë se 17 milionë albume vetëm në Europë dhe në Australi, nga një revistë australiane vijnë lajme për fejesën e saj me Wayne Newton.

“Po bëja manikyrin dhe pedikerin, kur shoh të shfaqet i fejuari im. Papritur me kërkoi një dollar. Unë kërkova në çantë dhe ja dhashë. Ai tha: ‘Ju gratë nuk keni nevojë të kërkoni në çantë’ dhe më vendosi në dorë një kuti ku ishte unaza e fejesës! U emocionova shumë dhe sa arrita të thosha vetëm ‘Oh, Zoti im! Oh, Zoti im!’”, – thotë Anastacia. “Jemi shumë shokë, kemi shumë gjera të përbashkëta dhe shkojmë shumë si çift”, – përfundon këngëtarja.

Burimi:Kosovarja.ch Vip Shqiperia

Hilton vazhdon fushatën e rreme për Shtëpinë e Bardhë

Paris Hilton vazhdon fushatën e saj të rreme për Shtëpinë e Bardhë. Në videon e fundit të postuar në rrjetin Funny or Die, miliarderja amerikane shfaqet së bashku me presidentin e rremë Martin Sheen. Ajo e nisi fushatën e rreme presidenciale për Shtëpinë e Bardhë pasi kandidati republikan Xhon Mekein përdori disa imazhe të saj kundër rivalit demokrat Barak Obama duke e quajtur atë një yll shfaqjesh më shume së një lider politik. Në video Martin Sheen diskuton me Hilton rreth sfidave të garës elektorale për Shtëpinë e Bardhë amerikane. Miliarderja amerikane dhe presidenti i rremë diskutojnë rreth sfidave botërore, buxhetit të mbrojtjes, krizës së sistemit të kredive dhe krizës financiare botërore. Në video shfaqet edhe djali Sheen, Charlie i cili ofron votën e tij të rreme.

Burimi:Kosovarja.ch Vip Shqiperia

Evangelina: Jam si me ka krijuar zoti

Evangelina Anderson nuk mund te kerkoj me shume. Fama e modeles Argjentinase eshte rritur me shume me c\’mimin “Gjoksin me te Bukur”.Ne Internet foto e saj jane nga me te klikuarat ne bote dhe ofertat per pune mbajne rralle njera pas tjetres. Mbasi ishte protagoniste e prograim Argjentinas “Kerce per nje Enderr” Bjondja bombastike e cila ka puzuar nudo per revisten Playboy dhe e cila ka pasur nje histori dashurie me jo me pak se te madhin Diego Armando Maradona, eshte thirrur qe te jete prezantuesja e nje programi televizim ne Kili. Evangelina eshte 25 vjece edhe e ka shume perzemer karrieren ashtu si i dashuri saj futbollisti Martin Demichelis i cili luan me Bayern Mynchen.

Ne nje interviste te dhene modelja ka deklaruar: Jemi shume mire bashke, pavarsishte se se jemi large per ne nuk eshte nje problem, sapo shikoj qe kam kohe te lire nisem direkte per ne Gjermani Vazhdoni leximin

Martesa me Jay-Z, lufte per pushtet

 Eshte shume e veshtire per dy persona te famshem te jetojne ne te njejten cati. Beyonce Knowles ka rrefyer se te qenurit e martuar me Jay-Z eshte nje lufte per pushtet. Kengetarja qe u martua me Jay-Z ne muajin prill, pranoi se marredhenia mes tyre eshte e mundimshme, por nuk ka rruge tjeter. “Martesa ime eshte lufte per pushtet. Por nese nuk do te respektoja dike, atehete nuk do te isha i terhequr prej tij”, tha kengetarja. Beyonce eshte shpallur si personazhi me i pasur i famshem nen moshen 30-vjecare, me nje pasuri 80 milione dollare ne banke.